caratteri

Stringhje di Iniezione di Plastica

A calata di l'injezione di plastica hè una di e pruprietà quandu a temperatura di u materiale gocciola. U tassu di contraccoltu di iniezione hè necessariu per determinà e dimensioni finali di u pezzu. U valore indica a quantità di cuntrazione chì un pezzu di travagliu mostra dopu avè statu cacciatu da u stampu è hè poi raffreddatu à 23C per un periudu di 48 ore.

U ritrattu hè determinatu da l'equazione seguente:

S = (Lm-Lf) / Lf * 100%

induve S hè u tassu di calata di a muffa, Lr e dimensioni finali di u pezzu (in. o mm), è Lm e dimensioni di a cavità di u muffa (in o mm). U tippu è a classificazione di u materiale plasticu hà un valore variabile di calata. A calata pò esse affettata da una serie di variabili cume a forza di raffreddamentu di u spessore di u pezzu, l'iniezione è e pressioni di ferma. L'aghjunta di fillers è rinforzi, cum'è a fibra di vetru o u filler minerale, pò riduce u restringimentu.

A cumpressione di i prudutti di plastica dopu a trasfurmazione hè cumuna, ma i polimeri cristallini è amorfi si riducenu in modu diversu. Tutti i pezzi di travagliu di plastica si riducenu dopu a trasfurmazione solu per via di a so cumpressibilità è di a cuntrazione termica quandu si raffreddanu da a temperatura di trasfurmazione.

I materiali amorfi anu una diminuzione più bassa. Quandu i materiali amorfi si raffreddanu durante a fase di raffreddamentu di u prucessu di stampaggio à iniezione, tornanu à un plymer rigidu. E catene di polimeru chì custituiscenu u materiale amorfu ùn anu micca orientazione specifica. Esempii di materiali amorfi sò u policarbonatu, l'ABS è u polistirenu.

I materiali di cristallizazione anu un puntu di fusione cristallinu definitu E catene di polimeri si dispongenu in cunfigurazione moleculare ordinata. Queste zone ordinate sò cristalli chì si formanu quandu u polimeru hè raffreddatu da u so statu fusu. Per i materiali polimerici semicristallini, a furmazione è l'imballu aumentatu di e catene moleculari in queste zone cristalline. a calata di u stampu injectiu per i materiali semicristallini hè più altu ch'è per i materiali amorfi. Esempii di materiali cristallini sò u nylon, u polipropilene è u polietilene.Enumera un numeru di materiale plasticu, tramindui amorfu è semicristallinu, è a so calata di muffa.

Ritrattu per termoplastichi /%
materiale calata di muffa materiale  calata di muffa materiale calata di muffa
ABS 0,4-0,7 policarbonate 0,5-0,7 PPO 0,5-0,7
Acrilicu 0.2-1.0 PC-ABS 0,5-0,7 polistirenu 0,4-0,8
ABS-nylon 1.0-1.2 PC-PBT 0.8-1.0 Polisulfone 0,1-0,3
Acetal 2.0-3.5 PC-PET 0.8-1.0 PBT 1.7-2.3
Nylon 6 0,7 à 1,5 Polietilene 1.0-3.0 PET 1.7-2.3
Nylon 6,6 1.0-2.5 Polipropilene 0.8-3.0 TPO 1.2-1.6
PEI 0,5-0,7        

L'effettu di calata variabile significa chì e tolleranze di trasfurmazione uttenevuli per i polimeri amorfi sò assai megliu cà quelle per i polimeri cristallini, perchè i cristalliti cuntenenu un imballu più urdinatu è megliu di e catene di i polimeri, a transizione di fase aumenta a calata considerevolmente. Ma cù e plastiche amorfe, questu hè u solu fattore è hè facilmente calculatu.

Per i polimeri amorfi, i valori di calata ùn sò micca solu bassi, ma a calata stessa hè rapida à accade. Per un polimeru amorfu tipicu cum'è PMMA, a calata serà di l'ordine di 1-5mm / m. Què hè duvuta à u raffreddamentu da circa 150 (a temperatura di a fusione) à 23C (temperatura ambiente) è pò esse ligata à u coefficiente di espansione termica.


Tempu di posta: Sep-19-2020